Teraz jest czwartek, 29 października 2020, 07:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Tworzenie menu (efekt zdjęć) - ulead / Pinnacle - nagrywanie 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Tworzenie menu (efekt zdjęć) - ulead / Pinnacle - nagrywanie
Witam.
Jestem amatorem, i dotychczas testowałam Pinnacle i Ulead.
Chciałabym się Was poradzić, czy jest możliwość w tych dwóch programach, utworzenia własnego Menu dvd coś na podobieńtwo tych zdjęć?

Obrazek

Chodzi mi o efekt, porozrzucanych zdjęć, lekko nakładających się na siebie.
Pierwsze zdjęcie z lewej lub ostatecznie zrobienia tła ze zdjęciami, i dodanie samych napisów, które by łączyły się z danym filem, klatką - zdj. z prawej

Generalnie bardziej zależało by mi na informacjach o Ulead, gdyż w Pinnacle, nie mogę wykorzystywać wszystkich "bajerów" pojawia się np. w przejściach zielone tło, co podejrzewam jest powodem złej karty graficznej...

Mam jeszcze jedno pytanie... czy jest możliwość , jeśli tak to jak?? aby po włączeniu płyty, pojawiał się filmik (ok 3 min) a potem dopiero menu z wyborem scen.... kojarzy mi się to coś na zasadzie, reklamy studia przed właściwym filmem np. ślubów

aa i jeszcze jedno... jeśli mam projekt w Ulead , który zajmuje mi np. 2,5gb a trwa ponad 2 godziny, to jak mogę go nagrać na płytę dvd, aby się wszystko razem zmieściło... Ulead sprawdza to jakby pod względem czasowym (płyta ma 120min załóżmy a mój film np. 160...) a chciałabym żeby sprawdzał rozmiar ( płyta 4,7gb , film 2,5gb) podobno jest jakiś sposób przez nero? ale ja mam Nero 7 Essentials, i nie znalazłam tam nigdzie nawet tworzenia menu dvd...

Mam nadzieję, że wszystko jasno wytłumaczyłam.. i ktoś mi odpowie równie jasno jak dla blondynki hehe :) pozdrawiam.

niedziela, 23 listopada 2008, 14:05
Moderator
Moderator

Post Re: Tworzenie menu (efekt zdjęć) - ulead / Pinnacle - nagrywanie
ewa310 napisał(a):
...efekt, porozrzucanych zdjęć, lekko nakładających się na siebie...