Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 08:00




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ?? 
Autor Wiadomość
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
czesc mam pytanie. Bo juz posiadam Adobe After Effect (CS3 , Pro7) i nie moge zrobic ani miecza ani kuli:

http://www.videocopilot.net/tutorial/light_sabers_v2/
http://www.youtube.com/watch?v=w0t_TF5Zrcs

Chodzi mi o to że w pierwszym przykladzie gościu w EFFECT otwiera Animation Presents/VFX ale skad on to bierze?
A w kuli na przykladzie 2 Trapcode/Shine ?tez nie ma tu nic takiego:( . Może trzeba to jakoś ściagnąc czy co?
Czy może ktoś mi pomóc,dzieki. Jestem początkujący więc wybaczcie ale nie mam pojęcia skąd to wziąć:)

pozdrawiam i proszę o pomoc


poniedziałek, 25 maja 2009, 11:18
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 29 lipca 2004, 21:33
Posty: 932
Lokalizacja: Poznań
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
alann78 napisał(a):
A w kuli na przykladzie 2 Trapcode/Shine ?tez nie ma tu nic takiego:( . Może trzeba to jakoś ściagnąc czy co?

Efekty z grupy Trapcode sa do kupienia osobno. W AE nie ma ich standardowo po instalacji.

_________________
Intel Core2 QUAD Q9550, Gigabyte GA-EP45T-DS3R, Ram 8GB Corsair DDR3 1333MHz, Nvidia GForce 9800 GT, Windows 7 Pro 64bit, APP CS6.
_______________________
http://www.mmstudio.net.pl
http://www.facebook.com/produkcjafilmowa


poniedziałek, 25 maja 2009, 12:54
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
Chcialem na początek sie nauczyc powyzszych zeczy ale nie wiem w takim razie, jak to zastąpic skoro nie mam takuich efektów.


poniedziałek, 25 maja 2009, 13:20
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: poniedziałek, 2 kwietnia 2007, 23:33
Posty: 1690
Lokalizacja: Tarnów
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
trial przecież sobie możesz pobrać ze strony producenta

_________________
Retail OSX 10.6.5
Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz
GA-EP35-DS3
4GB RAM 800Mhz
GF8600GT 256 MB VRAM


poniedziałek, 25 maja 2009, 13:28
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
Tak mogę tyle tylko ze nie\wiem jak to tam wypelnic cholipa wybralem na Windowsa a mi Mac przyslali. Do tego nie wiem gdzie to umiescic w programie. Bo tam są podkatalogi ale na początku jest Adobe After Effect, Adobe Bridge i Adobe Device Central. Mysle ze do pierwszego Adobe After Effects CS3\Support Files ale tu tez są : Adobe PSL plug- ins , Media Core plug-ins, i samo plug - ins W nim są znowu Effect, Extensios , Format i Keyframe.
Ogólnie mi chodzi o efekt Trapcode Shine 1.06 czyli gdzie go wstawic?


poniedziałek, 25 maja 2009, 19:09
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 8 grudnia 2007, 15:36
Posty: 166
Lokalizacja: Mielec
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
Coś kręcisz. Efekty od redgiant/trapcode mają instalki. Nie wysyłają wersji demo - możesz ściągnąć ze strony. Przy zaznaczaniu checkboxa pojawi się okienko z listą do wyboru mac or windows.


wtorek, 26 maja 2009, 17:44
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
mam strony :
http://www.redgiantsoftware.com/downloa ... -versions/

http://www.trapcode.com/download.html

ok kumam ale nastepny problem gdy po zainstalowaniu nic sie nie zmienia i nowych opcji nie ma. Moze nie ma na CS3 tego, ja juz nie wiem:(


wtorek, 26 maja 2009, 18:18
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 8 grudnia 2007, 15:36
Posty: 166
Lokalizacja: Mielec
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
Jeżeli nie zmieniąłeś nic przy instalacji AE powinien być zainstalowany do C:\Program Files\Adobe\Adobe After Effects CS3\ a np. shine powinien zainstalowac sie do C:\Program Files\Adobe\Adobe After Effects CS3\Support Files\Plug-ins\Trapcode
jezeli tam jest to spróbuj uruchomić AE ponownie i powinno byc wszystko ok


wtorek, 26 maja 2009, 21:19
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
no jeden mi sie zainstalowal lecz inne niestety nie. Ale mam pytanko jeszcze jedne,skąd wziąsc takie rzeczy jak miecze laserowe tj. LIGHT SABER. Kule znalazlem fajną ale u mnie nie chce chodzic niestety :(


wtorek, 26 maja 2009, 23:05
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 8 grudnia 2007, 15:36
Posty: 166
Lokalizacja: Mielec
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
lightsabera powinienes sam zrobic ;) A jak nie to na videocopilot jest gotowy preset. Z tego co pamietam to były chyba też tutki do prestów (jak wgrać, używać) także powinieneś dać radę ;)


środa, 27 maja 2009, 00:22
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
Kolego Hirosz dzieki za podpowiedzi:). Ale najgorsze jest to że ja 2 dni temu zaczelem bawic sie AAE jeszcze jestem ciemny cio do tych spraw. Na AP juz troche robie, ale najwyzszy czas poznac inny program:). Bo efekty są mile. Tylko ja zanim tego sie naucze to mnie szlak trafi.
Jesli można mi bardziej jasno przetlumaczyc hm, nie jestem maniakiem Star Wars tylko na początek chcial bym sie nauczyc co i jak sie robi.

Prosze mi wytlumaczyc jesli moża co zrobic ze ściagnieciem PRJECT tam pisze że (Copy the "Andrew Kramer" Folder into your effects and presets directory for your version of After Effects.) , czy w plug-ins to wsadzic, ale utworzyc plik Andrew Kramer czy co?Bo tam są .ffx i mysle ze trzeba to umiecic w plugach-ale ie jestem pewien. Prosze jak dziecku mi podpowiedziec hehe. Ale wstyd :oops:

No wsadzilem udalo sie:) Chce sie jeszcze spytac czy to na czas okreslony czy free jest?


środa, 27 maja 2009, 09:30
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 8 grudnia 2007, 15:36
Posty: 166
Lokalizacja: Mielec
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
Presety są za free na zawsze. Chyba, że jakiegoś asteriksa nie zauważyłem lub tekstu drobną czcionką :D
Skoro jesteś początkujący najpierw zapoznaj się z tym: http://videocopilot.net/basic/
Nic lepszego nie znajdziesz na start :)


środa, 27 maja 2009, 18:31
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 12 lutego 2007, 16:43
Posty: 247
Lokalizacja: wielkopolskie
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
alann78 napisał(a):
no jeden mi sie zainstalowal lecz inne niestety nie. Ale mam pytanko jeszcze jedne,skąd wziąsc takie rzeczy jak miecze laserowe tj. LIGHT SABER. Kule znalazlem fajną ale u mnie nie chce chodzic niestety :(

Jak pytasz to postaraj sie nie robić rażących ortów.Pozdro i dziękuj że Elwirka jeszcze cie nie dopadła. :D

_________________
Edius 6 PRO+Adobe Master Collection CS5 /Aparat Sony RX10, Kamera Sony NEX VG-20
Konfig;
I7 4790 3,6GHz,GA Z87DS3H+Ge Force GTX660+16GB RAM+WIN 7 64Bit+128 SSD System + 2*Dysk twardy 1TB+ SSD 240GB,Chieftec Modular 750Wat .


środa, 27 maja 2009, 19:59
Zobacz profil
Bywalec
Bywalec

Dołączył: piątek, 8 sierpnia 2008, 01:47
Posty: 56
Post Re: Adobe After Effect brakuje efektów czy jaki czort ??
hehe ok postaram się ;)
Głupio mi znowu pytać, ale wytłumaczcie mi gdzie to mam wsadzić, i gdzie w programie tego szukać. Ja w ten sposób to odczytałem przez Animation\Browse Presents... odnalazlem i wczytałem,ale na pewno to nie tak się odczytuje. Nie wiem czy tam są jakieś dodatki czy nie jest tam to SamFaceWeb.aep oprucz filmiku i okularów .:] hehe. Pisze tam że Andrew Kramer C:\Documents and Settings\Andrew Kramer\Desktop\samFaceWeb
Ja tam tak zrobiłem i nic:) Zapewne to jest to ćwiczenie kiedy wejde w Browse to Desktop pokazuje i jest tam to :):) hehe


czwartek, 28 maja 2009, 19:20
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL