Teraz jest środa, 12 grudnia 2018, 00:37

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 3 pliki o identycznej dlugosci - dlaczego rozchodzi obraz? 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post 3 pliki o identycznej dlugosci - dlaczego rozchodzi obraz?
Jestem muzykiem - nagralem samego siebie grajacego 3 partie klarnetu zeby je zmiksowac. Nagranie jest na pewno poprawne bo nagrywalem sie tez w programie Nuendo z metronomem.

Mam 3 pliki wideo - po zgraniu ich do Adobe Premiere 3 okazuje sie ze zaczynam grac i koncze grac jednoczesnie ale w srodku obraz i dzwiek tych 3 plikow sie rozjezdza. Dla jasnosci - obraz i dzwiek kazdego pliku z osobna jest poprawny.
Odsluchiwalem nagran na samej kamerze i sa poprawne. Jak to mozliwe ze po zgraniu moge zmiksowac obraz ze zaczyna sie i konczy razem a posrodku jest brak synchronizacji - wyglada to tak jakbym zaczynal grac do rytmu, posrodku gral kompletne bzdury i konczyl do rytmu?

Nagrywalem to wszystko niezaleznie przez moje studio domowe uzywajac tego samego laptopa i studyjnego mikrofonu pojemnosciowego - to nagranie samego dzwieku pokazuje ze wszystko powinno byc normalne. 3 sciezki dzwiekowe w Nuendo sa nagrane rowno.

Wszystkie 3 pliki sa nagrane na tej samej kamerze w jednej sesji - zadne wiec ustawienia nie byly w kamerze zmieniane. Przy zgrywaniu do komputera takze zadne parametry nie byly zmieniane i wszystkie 3 pliki sa tej samej jakosci parametrow obrazu i dzwieku.

Kamera: Panasonic nv-gs280
Zgrywanie: przez fire wire
Komputer: Dell Vostro 1720, Intel Dual Core P8700 2.53GHz, 4GB RAM, 320HD 7200, NVidia Gforce 9600M 512MB.

Zgrywalem na dysk w komputerze, plus na dysk zewnetrzny usb. Dzisiaj zdefragmentowalem dysk w laptopie i sprobuje jeszcze raz. Plus zgram ten sam fragment 3 razy i zobacze czy dzieje sie to samo.

Pomysl na takie nagranie wzial mi sie z youtube gdzie przez klonowanie ludzie graja w trio, kwartecie itd sami ze soba.