Teraz jest poniedziałek, 21 stycznia 2019, 10:28

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Maly problem z konwerterem i przeplotem 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Maly problem z konwerterem i przeplotem
Witam wszystkich i speców w tej dziedzinie

od razu szczerze przyznam się że jestem zielony pod tym względem, i chciałbym zasięgnąć opinii osób które nie odeślą mnie do google <- tam juz sprawdzałem, wole jednak dostać odpowiedz bezpośrednią.

1) Format filmików które mam nagranie jest albo w .MTS albo .m2ts; ponieważ dopiero uczę się tworzyć filmiki swoje pierwsze kroki stawiam w Windows Movie Makerze, który niestety nie odpala tego formatu, przez co jestem zmuszony konwertować go i tu moje pierwsze pytanie, obecne programy które posiadam to triale, obcinają oryginał filmiku w połowie, przez co mam automatycznie o 50% mniej materiału. Zależy mi też na zachowaniu jakości w jakiej jest nagrany dany filmik PYTANIE - jaki program najlepiej spełniłby się w roli konwersacji z mts i m2ts na przykładowo .avi zachowując oryginalna długość nagrania i jakości

2) Niestety cały mój nagrany materiał ma błąd który nazywa się przeplot - Próbowałem go usunąć programem visualdub, niestety po przerobieniu filmiku strasznie zaczął on klatkowac. stad tez moje pytanie - co muszę poprawić, zmienić, jakiego programu użyć, żeby usunąć przeplot nie trącąc płynności filmiku.

i w jakiej kolejności to zrobić, czy najpierw konwertować, czy najpierw usunąć przeplot z m2ts i dopiero potem walczyć z formatem.

Jeden materiał mam już zrobiony, jeśli ktoś jest zainteresowany przyjrzeniem się na czym polegają dokładnie moje problemy - na PM zawsze mogę wysłać link do materiału.

pozdrawiam serdecznie i już z góry dziękuję za pomoc ;)

wtorek, 3 stycznia 2012, 00:39
Moderator
Moderator

Post Re: Maly problem z konwerterem i przeplotem