Teraz jest czwartek, 13 grudnia 2018, 18:01

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Bardzo proszę o pomoc 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Bardzo proszę o pomoc
Witam
pragne byc szczery z wszystkimi forumowiczami, mianowicie jestem tu pewnie goscinnie za co z gory od razu przepraszam od kilku miesiecy nie moge znalesc programu do obrobki filmikow z mojej kamery jest to toschiba h 20 camileo a raczej camkoder. Moj problem polega na tym ze programy pinnacle, ulead video studio, nie obrabiaja mi sie na moim komputerze nie jestem profesjonalista tak jak pewnie wielu z was poprostu poszukuje programu ktory za moja pomoca zrobi mi prezentacje na plytce dvd do odtworzenia wakacji imprez itp. na zwyklym odtwarzaczu stacjonarnym dvd. Dodaje link do strony parametrow mojego laptopa i blagam pomozcie podlug tego mi cos dobrac, poniewaz boje sie kupic nastepny program ze kasa poleci w bloto bo okaze sie ze mam za slaby znow sprzet nie jestem wymagajacy potrzebuje programu w ktorym zrobie swoje menu dodam w meni muzyke mp3, bede mogl dodac przejscia miedzy plikami dodac jakies napisy i tyle zwykly windows mowie maker jest ok dla mnie po zrobieniu projektu oddelegowuje mnie do dvd makera ale przy ogladniu plyty obraz nie jest plynny taki jak nagrywa kamera tylko troche go klatkuje i dlatego szukam pomocy u was profesjonalistow :D to link do mojego lapa a raczej jego mozliwosci, jeszcze raz blagam pomozcie http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-p ... A01PL-spec

P.S. jesli napisalem w zlym dziale naprawde bardzo bardzo przepraszam nigdy nie siedzialem na tego typu forum a nie mam tez kogo sie poradzic jak sprawnie pstrykac po tym forum

Z gory dziekuje
Pozdrawiam eminente

piątek, 24 lutego 2012, 16:42
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Bardzo proszę o pomoc
Na stronie napisali że kamera rejestruje progresywnie w NTSC kompresując do h264 w kontenerze mov.
Twój komputer ma 2 rdzenie i intelowską grafikę.