Teraz jest poniedziałek, 9 grudnia 2019, 12:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Obraz zostaje w tyle (filmik z sekwencji wideo) 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Obraz zostaje w tyle (filmik z sekwencji wideo)
Witam,

Jestem zupełnym amatorem. Chciałem złożyć swojej dziewczynie videolaurkę na święta. Niestety po złożeniu sekwencji video programem ffDiaporama najczęściej dźwięk wyprzedza obraz. Sekwencje wideo nagrywałem zwykłym aparatem, po czym przez diaporamę stworzyłem 15 sekwencji, w których dźwięk jest OK. Dopiero po renderowaniu okazuje się, że na większości odtwarzaczy obraz się spóźnia.
Koledzy profesjonaliści - możecie kompletnemu laikowi doradzić jak zmontować ten filmik, żeby mógł być odtwarzany przez większość odtwarzaczy komputerowych na zwykłych kodekach?

link do filmiku http://www.4shared.com/video/vnTpgCYs/B ... _0002.html

W wyszukiwarce piszecie tylko o profesjonalnych programach, więc wybaczcie założenie nowego tematu.

Dziękuję za wszelką pomoc.

poniedziałek, 10 grudnia 2012, 09:28
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Obraz zostaje w tyle (filmik z sekwencji wideo)
moze aparatem nagrales material w 29 ramkach na sekunde (albo wiecej) a zrobiles eksport do presetu ktory ma 25 ramek na sekunde ?

tak strzelam bo nie moge tego pobrac czy obejrzec bez rejestracji
material wejsciowy musi odpowiadac parametrami temu co masz w projekcie i temu co eksportujesz

oczywiscie mocno upraszczajac, przy "wiekszej" robocie wszystko jest dozwolone tylko trzeba wiedziec co i z czego wynika

poniedziałek, 10 grudnia 2012, 13:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Obraz zostaje w tyle (filmik z sekwencji wideo)