Teraz jest wtorek, 11 grudnia 2018, 15:40

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Napisy na ruchomym tle 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post Napisy na ruchomym tle
Witam.

Niestety w temacie tworzenia/montowania filmów jestem zielony, dlatego piszę ten temat w celu uzyskania pomocy. Proszę o wyrozumiałość, ponieważ nie potrafiłem znaleźć samemu odpowiedzi na mój problem (szukałem poza forum). Nie wiem jak mogłoby się to nawet nazywać.

Do rzeczy. Mam filmy, na których są przez cały czas trwania filmu napisy. Muszę te napisy nadpisać. A najlepszą możliwością, jaka przyszła mi na myśl jest dodanie wycinka obrazu filmu w miejsce, w którym są napisy (tak, żeby zmieniał się wraz z przebiegiem filmu) a na ten fragment nanieść nowe napisy. Wycinek z tego samego filmu i zmieniałby się tak samo w dwóch miejscach (oryginalnym i wklejonym).

Czy mógłbym prosić Was o pomoc? Jak się za to zabrać? Jakim programem byłoby najprościej?

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Proszę jeszcze raz o wyrozumiałość, ponieważ nie wiem nawet jak szukać takich informacji.

poniedziałek, 11 kwietnia 2016, 23:10
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Post Re: Napisy na ruchomym tle
no ale nie ma filozofii, powielasz materiał na ścieżkę wyżej, robisz blura żeby się maksymalnie rozjechał razem z napisami, robisz crop tego zblurowanego materiału albo maskę (nie wiem jak te napisy wyglądają, ile wierszy) i na tym dodajesz swój własny napis, najlepiej tłumaczenie zmodyfikować tak, żeby się mniej więcej rozmiarowo pokrywało z poprzednim napisem, możesz próbkę podwiesić to pokażę Ci o co chodzi a może któryś z kolegów ma swój jakiś lepszy sposób

poniedziałek, 11 kwietnia 2016, 23:19
Nowy
Nowy

Cześć.

Dzięki wielkie za odpowiedź. na filmie ogólnie jest wiele napisów, jednak ja potrzebuję zrobić tylko jedną linijkę w prawym górnym rogu. Chodzi o datę.