Teraz jest sobota, 15 grudnia 2018, 14:21

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 adobe premiere 
Autor Wiadomość
Nowy
Nowy

Post adobe premiere
witam wszystkich!
oczywiscie mam problem- slaba jakosc przy zgrywaniu filmu na kompa z kamerki za pomoca adoba premiere 6- chodzi o rozmazanie obrazu przy nawet dosc malym poruszeniu . Jeszcze wczoraj bylo wszystko ok ale ten problem pojawia sie caly czas- tak jakby ptogram przechytywal za malo klatek. Restart nic nie pomaga. Problem lezy zapewno po stronie komputera, moze ustawien (w tym moja nadzieja). Z kamera jest wszystko ok. Przepraszam za moje slownictwo- jestem laikiem, tym niemniej prosilbym o pomoc:)
Sprzet- duron 700,dysk 40GB, ponad 300MB RAMu, zwykla karta Fire Wire 1394
kamera JVC GR-DVX10

niedziela, 25 lipca 2004, 13:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Twój problem to najprawdopodobniej interlace lub inaczej przeplot. Temat ten jest wałkowany na okrągło więc nie będę się rozpisywał. Wpisz te słowa w wyszukiwarkę tego forum, a będziesz miał "tony" odpowiedzi.

poniedziałek, 26 lipca 2004, 19:11
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Co to znaczy słaba jakość?? jak ją oceniasz? na monitorze komputera w okienku podglądu AP? jesli tak to o niczym to nie swiadczy, to tylko PODGLĄD.
Przy transmisji materiału cyfrowego z kamery do komputera przez fire-wire nie jest mozliwe "pogorszenie jakosci" bo to dane cyfrowe przesyłane bez żadnej ingerencji. to co zarejestrowała kamera jest w tej samej postaci odtwarzane w komputerze.
Inną sprawą jest podglądanie materiału, który przecież przeznaczony jest do odtwarzania na monitorze telewizyjnym (720x576 25fps interlaced) a nie na monitorze komputerowym i który z jednej strony musi byc przeskalowywany, deinterlejsowany w ten czy inny sposób, a z drugiej na monitorze komputerowym jest bardziej... jakby to powiedzieć... czysty? widać wtedy wszystkie niedoskonałości niewidoczne na monitorze telewizyjnym.