Teraz jest środa, 22 maja 2019, 13:06




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 DV/USB? 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post DV/USB?
Czy istnieje kabel Dv/USB???? mam kamere z wyjsciem DV out ale nie mam kabla zeby podlaczyc ja z kompem. Wiem ze istnieje kabel DV/FireWire ale nie mam pojecia czy istnike taki sam tylko z wyjsciem USB. Jezeli ktos wie czy istnieje taki kabel czekam na odpowiedz! Thx


poniedziałek, 4 marca 2002, 19:00
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post DV/USB?
Może i taki kabelek jest ,tylko pytanie po co ci to ? Najlepiej kup sobie kartę PCI z fire wire z kabelkiem DV 4/6 z oprogramowaniem z gwarancją w Allegro za ok 240zł. i twoje problemy będą załatwione. Ja tak zrobiłem. Dodatkowo uaktywniłem wej. DV w kamerze i mam przesył obrazu w obie strony ( mam kamerę Sony TRV125E ) .Pozdrawiam i życze powodzenia


czwartek, 14 marca 2002, 17:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Takie "cudo" nie istnieje
Niestety nie ma takiego "cuda" - to dwa rózne stndardy przesyłu danych.
Są karty f-my Adaptec łączące w sobie kontroler Fire Wire i USB 2,0, ale do kamer DV jak na dzisiaj wystarczy kontroler IEEE - 1394 najlepiej zbudownay w oparciu o kość Texas Instruments Lynx w standardzie OHCI i kabelek-przejściówka z 6 pin na 4 pin do kamery ( i.Link). Cena karty OEM ok 200 zł z prostym programem i programowym kodekiem DV ok. 280 zł. Do amatorskich prac w zupełności wystarczy.

Janusz


wtorek, 19 marca 2002, 19:28
Nowy
Nowy

Dołączył: wtorek, 1 marca 2011, 13:12
Posty: 2
Post Re: DV/USB?
Witam mam kompa dell inspiron 400 hd mini i laptopa acer 5532 jak moge podlaczyc kamere z wysjciem dv zeby zegrac material bez utraty jakosci czekam na szybka odpowiedz z gory serdecznie dziekuje.


wtorek, 1 marca 2011, 13:14
Zobacz profil
Moderator
Moderator

Dołączył: środa, 26 lipca 2006, 10:57
Posty: 4707
Lokalizacja: Tczew
Post Re: DV/USB?
Wyjście DV, to to samo co IEEE1394, czy firewire. Musisz mieć taką kartę w komputerze. Obojętnie czy zintegrowaną w płycie głównej, czy dokupioną na PCI, lub na pcmcia / expresscard. Wyjątkiem są kamery firmy Panasonic, które pozwalają na przechwyt przez USB2.

_________________
最诚挚的问候


wtorek, 1 marca 2011, 18:53
Zobacz profil
Nowy
Nowy

Dołączył: wtorek, 1 marca 2011, 13:12
Posty: 2
Post Re: DV/USB?
to dobrze mam taka karte karta graficzna:

ATI Mobility RadeonTM HD 3200

ale wejscia tylko usb, sata i hdmi.

to taki komp
http://allegro.pl/dell-inspiron-zino-hd ... 85443.html


wtorek, 1 marca 2011, 20:43
Zobacz profil
Moderator
Moderator

Dołączył: środa, 26 lipca 2006, 10:57
Posty: 4707
Lokalizacja: Tczew
Post Re: DV/USB?
Czasem odpowiedź brzmi - nie.
Zadaj jednak pytanie sprzedającemu. Może można tam coś podłączyć pod PCI, czy też PCMCIA, czy ExpressCard?
Jeżeli tak, to kupisz odpowiedni kontroler firewire, jeżeli nie... :(

_________________
最诚挚的问候


wtorek, 1 marca 2011, 21:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL