Teraz jest piątek, 15 listopada 2019, 19:28




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 10 lipca 2010, 12:12
Posty: 102
Lokalizacja: wawa
Post Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
Mam okazje kupic po bardzo atrakcyjnej cenie to co ponizej i pytanie - jak bedzie z montazem materialu HD?
To sa dane z oferty:
-----------
QuadCore Intel Core 2 Quad Q9300, 2500 MHz (7.5 x 333)
Asus P5Q (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
8 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM OCZ Reaper
NVIDIA GeForce 9800 GT (512 MB)
Dysk 320 GB, 7200 RPM, SATA-II
Microsoft Windows Vista Home Premium Licencja
Zasilacz 600W
-----------
W razie pozytywnej oceny bede dopytywal obecnego wlasciciela o szczegoly.
EDIT
Kod:
http://www.ceneo.pl/1536765s


wtorek, 29 marca 2011, 08:18
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
zalezy jakiego materialu


wtorek, 29 marca 2011, 10:02
Zobacz profil
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz

Dołączył: czwartek, 5 listopada 2009, 15:33
Posty: 166
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
tak na szybko,
nie najgorszy proc (pod warunkiem, że go podkręcisz)
płytka ok
pamięć ok (pewnie to i tak max, bo kości po 2x4GB występują głównie do serwerów - patrząc na allegro) - sam mam 8GB - 4X2GB i wystarczy choć czasem przydałoby się więcej
Słaba karta, nie pomoże w CS5 bo ma tylko 512MB
Jeden dysk 320GB do montażu w HD? mało miejsca, słaba przepustowość, jaki to model?
Vista, wiele osób narzeka, wiele osób chwali, trudno ocenić jak Tobie się będzie na tym pracowało, jeśli to wersja 32 bitowa to kiepsko bo i tak nie wykorzysta więcej niż 3,5GB ramu
Zasilacz 600W wystarczy do tego zestawu pytanie tylko jaka to marka? Jeśli jakiś noname to bardzo źle.

Jeśli cena jest superatrakcyjna to wziąłbym jako dodatkowy komp do zrzucania materiału i trzymania backupu projektów do codziennej pracy zarobkowej - raczej nie.


wtorek, 29 marca 2011, 10:30
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 10 lipca 2010, 12:12
Posty: 102
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
Degenerado napisał(a):
zalezy jakiego materialu

Oczywiscie video. :P
Dziekuje za zainteresowanie.
Montuje od A-Z niezbyt duzo. Najczesciej tylko poprawiam. :)
Obecnie mam o wiele slabsza maszynke, wiec te 4 rdzenie i tak da mi odlot. Obecnie mam 4 (2x2)G RAM. :)
Karte grafiki bede musial zmienic - to jasne. Dyski dodam z obecnego zestawu.
Pracuje pod AP CS5 i pod Ediusem6.
Moge toto kupic za 900PLN (wlasciciel zapewnia, ze nic mu nie dolega).
EDIT
Mam zdjecie niezbyt duze - na zasilaczu pisze chyba "NOH".


wtorek, 29 marca 2011, 10:35
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
"Oczywiscie video"

oczywiscie.... a moze z jakiej kamery, albo jaki kodek/kompresja, do czego bedzie exportowany ... przeciez to takie oczywiste


wtorek, 29 marca 2011, 10:58
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 10 lipca 2010, 12:12
Posty: 102
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
Degenerado napisał(a):
"Oczywiscie video"
oczywiscie.... a moze z jakiej kamery, albo jaki kodek/kompresja, do czego bedzie exportowany ... przeciez to takie oczywiste

Materialy dostaje w plikach mpg2 z bitrate w granicach 20M/s++. Material jest rozny - dosc czesto HD 1280x720. Zdarzaja sie pliki avi lub mov. Sam nie zgrywam (jedynie prywatnie).
Jak pisalem kompletny montaz robie "raz ma chinski rok". Najczesciej korekty (biel, poziom luma/chroma), skracanie, "doklejanie" czolowek i tylowek, udzwiekowianie komentarzem...
Zdarza sie zmordowac jakis klip, zwiastun, spot sponsorski...
Eksport do mpg2 lub mov. Zalezy od zrodla.


wtorek, 29 marca 2011, 11:20
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 31 maja 2010, 11:05
Posty: 1906
Lokalizacja: Opole
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
wystarczy, do AVC raczej też. Szału nie ma, ale za 900zł to może być do mpeg2.

_________________
Obrazek


wtorek, 29 marca 2011, 11:30
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 10 lipca 2010, 12:12
Posty: 102
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
robertnik napisał(a):
wystarczy, do AVC raczej też. Szału nie ma, ale za 900zł to może być do mpeg2.

Dzieki. :)
Dodaj jeszcze - tak dla neptyka technicznego - na czym polegal by ten szal?
Za te 900 licze na brak przycinania przy podgladzie HD (z inna karta grafiki chyba). Na troche szybszy rendering niz obecnie (mam intela core duo 2,5GHz).
Glownie na obsluge RAID i 8 dyskow (teraz mam dla 4 i bez RAID). Szkoda tylko, ze ta plyta nie ma wyjscia dla eSATA, bo mazry mi sie zewnetrzna macierz. :)


wtorek, 29 marca 2011, 11:50
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: czwartek, 12 czerwca 2008, 02:47
Posty: 203
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
Do RAID-u z tylu dysków lepiej i tak kupić dedykowany kontroler, bo zintegrowane z płytą na ICH10 będzie mocno ograniczać wydajność takiej macierzy (bo to taki "fake raid"), z resztą już przy czterech dyskach tak będzie.
Co do samego kompa to za 900zł jak najbardziej się opłaca, nawet jakby trzeba było wymienić zasilacz (jeżeli to no-name) i grafikę.
System lipa trochę, chociaż ponoć na SP2 jakoś tam działa "w miarę", ale nie wiem, jak możesz to najlepiej zainstalować Win 7 64bit i go odpowiednio zoptymalizować.
Procka, przy dobrym chłodzeniu, podkręcisz na ~3.5GHz czy więcej i z odpowiednim GPU do CS5 będzie dobra maszynka do takich materiałów.
Jak coś lepszego to już tylko Sandy Bridge by się opłacało, a tu wiadomo jak z cenami jest, a ta platforma, niby stara, a jeszcze może pociągnąć.


środa, 30 marca 2011, 02:10
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
update z visty do 7-ki ultimatea mozna kupic za 60-90 usd na ebay (boxowa wersja)


środa, 30 marca 2011, 08:43
Zobacz profil
Stały bywalec
Stały bywalec

Dołączył: sobota, 10 lipca 2010, 12:12
Posty: 102
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
Dziekuje koledzy. :)
Zdecydowal na tak rachunek ekonomiczny. :)

Viste wywale albo zrobie zgodnie z porada Degenerado.
Mam gdzies w szafie pudlo z XP - czy warto?

P.s.
Zasilacz 600W jest marki NOX - ok czy nie?


środa, 30 marca 2011, 11:01
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec

Dołączył: wtorek, 28 sierpnia 2007, 07:51
Posty: 7234
Lokalizacja: wawa
Post Re: Szybka konsultacja - sprzet z drugiej reki
cs5 nie chodzi na xp


środa, 30 marca 2011, 12:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: OLIVIER 32 i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL