Teraz jest poniedziałek, 15 października 2018, 20:05




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
 [b]JAKI KOMP. JEST NAJLEPSZY???[/b] 
Autor Wiadomość
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post [b]JAKI KOMP. JEST NAJLEPSZY???[/b]
JAKIkomputer sie najlepiej nadaje do montażu ,czy MAC o ktorym b.mało wiem oprócz wysokiej ceny,czy P4,czy AMD,jakie parametry powinien mieć,dlaczego ten a nie inny?????pracuje na duronie 800,256ram,gf2mx,abit kt7,40gb i chcem to zmienić ,na adobe komp. szaleje ,gubi klatki a liczy...godzinami ,w pinnacle super, i system operacyjny ktory wybrac w98,nt,xp(chwale sobie)a moze linux??? :roll:
:selfone@o2.pl[/code]


środa, 15 maja 2002, 02:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Zdecydowanie MAC - kiedys pracowalem na PC - konfiguracje mialem super jak na owe czasy ale system do dupy - ciagle jakies zwisy - problemy z rejestrami i ogolnie padaczka. PC nadaje sie do biura jako elektroniczna maszyna do pisanie!!!! no i jeszcze czasm mozna sobie pograc.
MAC jest narzedziem do pracy i jak chcesz wydajnie i komfortowo pracowac to tylko na Macu.
Chcesz wiedziec wiecej to pisz. kaziu@mac.com

pozdrawiam
Kaziu


środa, 22 maja 2002, 09:54
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Nic dodać, nic ująć - też pracuję na mac'u i podpisuję się pod kolegą Kaziem.
pozdrawiam
FStyl


piątek, 24 maja 2002, 14:38
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
A ja bym sie nie upieral. Sporoczasu zajmie Ci opanowanie innego systemu. Co z oprogramowaniem? Jesli chcesz wykorzystac kompa takze do czegos innego, to tez kiepsko. po prostu inny klan. A moze tak casablanka? A jak juz pycy, to pomysl o plycie dwuprocesorowej, z raidem. I bedzie hulac ;-)
M


piątek, 28 czerwca 2002, 23:33
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 stycznia 2002, 02:53
Posty: 254
Lokalizacja: Kraków
Post 
Moim zdaniem "ciagle zwisy" to juz troche przeszlosc. Pracuje na XP i 2000, kompy chodza bez restartu nawet 4-5 dni i nie mam zwisów.
Jesli ktos pozadnie nie namiesza np w sterownikach to to juz sa naprawde stabilne systemy.

pozdrawiam

_________________
Dominik Maciaszek .:. admin@swiatobrazu.pl
Administrator


sobota, 29 czerwca 2002, 00:50
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Casablanca !!!!! nie tylko nie to - odradzam !!!!!! to jest dobre jako magnetowid cyfrowy do malo ambitnych zadan. Peryferia sa strasznie drogie!!! Az chce mi sie przeklnac ................................. Kto to widzial zeby za wejscie/wyjscie FireWire placic ponad 3000 zl do Casablanci Avio - za ta kase to juz lepiej kupic uzywanego PowerMaca!!!!!
Mam Avio juz 2 lata i znam kazda wade i zalete Avio. Panowe programisci z MacroSystem nie spiesza sie z usunieciem wszystkich wad sysetmu :( Ale najbardziej denrwuje mnie to ze na zgranym obrazie widac pionowe paseczki - nawet przy maksymalnej jakosci "3" (sa takie delikatne i rzucaja sie w oczy) a na oryginale nie ma ich (zrodło camera XM1). Przy kopiowaniu na VHSa paski sie gubia - ale to jest normalne :) nie tylko paski ale i rozdzielczosc spada :(

Nie casablanca to nie to!!!!!!!!
PC - tez sie nie nadaja. No moze troche - ale zeby zlozyc dobrego PC to trzeba troche kasy wydac.

Najlepsze do prac video sa Maci - nie koniecznie musimy kupowac nowego Maca z najszybszym prockiem (dwoma), za ok 4000 zl mozna juz kupic G4 2x450MHz w bardzo dobrym stanie. A za ta cene mamy juz Super Komputer :)
Nie wiem czy Panowie z PC swiata wiedza ze Maci maja zlacza FireWire i progrm iMovie kotry ma znacznie wieksze mozliwosci niz Casablanca Avio :) potrafi nawet dzielic film z kamery DV na clipy :) a w Avio za takie udogodnienie trzeba zaplacic ponad 3000zl :), No i system MacOSX, o ktorym mozecie jedynie pomarzyc.

PowerMac G4 + FCP 3 + Matrox RTMac = sprzet dla ludzi ktorzy wiedza czego chca.

Na temat PC nie bede sie wypowiadal. Kiedys bylem z PCtami na bierzaca w sprawach video ale od dwoch lat ten komputer sluzy mi jako maszyna do pisania.

pozdrawiam
Kaziu
____________________
Praca z MACiem to sam przyjemnosc :)


niedziela, 30 czerwca 2002, 03:24
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 26 stycznia 2002, 02:53
Posty: 254
Lokalizacja: Kraków
Post 
Moze masz takie zle zdanie, bo nie bawiles sie dwoch lat. Ja nie mowie ze sa lepsze od Macow, bo nie pracowalem jeszcze na Macu, ale niestabilnosc to juz troche wydmychana, przestarzala sprawa, zwlaszcza przez osoby slabo radzace sobie z komuterem. Co do cen to tez bez przesady,a kontroler FireWire to przeciez 150 PLN.

_________________
Dominik Maciaszek .:. admin@swiatobrazu.pl
Administrator


niedziela, 30 czerwca 2002, 15:41
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Nie mam zamiaru pracowac przy montazu na PC.
Widze jak znajomi walcza z tymi koputerami - a kilku z nich ma naprawde bardzo dobre PC w cenie 6-9 tys zl.. Pracuja pod Win XP i nie sa zadowoleni. raz na 2-3 misiace kompletny format i instalacja od nowa!! - Czy to jest praca??
Ludzie tak ciagna do PC dlatego, ze nie ma problemu z dostepem do lewego softu.

Nalezy pamietac o jednym - jezeli chce sie uzywac komputer wylacznie do pracy to nie ma mowy o jakis eksperymentach typu "komputer jako centrum rozrywki". Mozna to jednak pogodzic :) szuflada z dyskami i zainstalowane dwa systemy jeden do Pracy a drugi do zabawy.

Macami zarazilem sie bedac w Warszawie w TVN :) Bylo to juz kilka tat temu :) wowczas kiedy w Mac siwecie krolowaly niebieskie G3 :)
A od prawie dwoch lat mam wlasneigo Maca :) i jestem z niego bardzo zadowolony :).
Jak na dwuletniego Maca to nie jest jeszcze az tak stary :) Nie ustepuje on PC z P4 2GHz :). Jedynie co w nim zmodernizowalem to:
dodalem RAMu, dolozylem dwa dyski i nagrywarke DVD-RW oraz zainstalowalem nowy system OSX.
Pozostajac przy PC to w tym czasie (2lata) musialbym wymienic juz dwa razy plyte glowna i procesor :) nie mowiac o dodatkach (dyski i nagrywarka). Moja obecna konfiguracja PC to Celeron 533 i plyta Abit BX6 (ostatnia modernizacja PC kwiecien lub maj 2000r) - zabytek klasy zero - ale doskonale sie nadaje do pisania i szperania w sieci.



Pozdrawiam
Kaziu
PS. Jendak przed zakupem czegokolwiek sprawdzcie jak to dziala i z czym to sie je.


niedziela, 30 czerwca 2002, 18:05
Nowy
Nowy

Dołączył: środa, 14 sierpnia 2002, 01:32
Posty: 3
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Post 
Też pracuję na Pinnacle super. Mam Celerona 500 128 pamięci Windows Millenium i żadnych problemów. Nie wiem co to jest restart komputera. To wszystko zależy jak potrafisz pracować na komputerze. Na twoim miejsc nic bym nie zmieniał Tylko popracował nad poznaniem komputera i jego konfiguracją. Pozdrawiam Darek. 8) :lol:

_________________
darek


niedziela, 8 września 2002, 21:16
Zobacz profil
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
MAC jest 2 razy droższy od PC. A ze stabilnością PC różnie to bywa, ale maki też chyba im się to zdarza czy też nie mają nawet klawisza resetu????:)
Dużo zależy od konfiguracji.
Casablanka to konsola - zmontujesz ale nie wymagaj zbyt dużo bajerów.


niedziela, 8 września 2002, 23:15
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post Komputer
Jestem zwolennikiem PC - ogólnodostepność do wszystkiego. Ponieważ pracowałem na komputerach Macintosh to co nieco napiszę. Uważam prywatnie je jest to dobry sprzęt i niezawodny, ale dla amerykanów. Dla nas jest zdecydowanie za drogi !!! Co do lewego oprogramowania to też prawda na PC jest Ogrom - ale to temat rzeka.
Chciałbym mieć Twoją konfigurację. Swój pierwszy film zmontowałem na dużo słabszej maszynie. Wydawanie 9 tys na komputer uważam za bezsens. Radzę połowę przeznaczyć na wyjazd w "ciepłe kraje", nagrać tam materiał i zmontowac go na komputerze za kasę, która jeszcze pozostała.


poniedziałek, 9 września 2002, 09:12
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post komp
mam athlona 1700 xp, dysk barracuda 80 i bara.. 60, 512 ddramu, płytę ultra, grafike 64 m, w 2000 proffesional
nic sie nie wiesza, od roku wymieniłem wiatrak bo był za głośny, robię wesela prawie co tydzien, mam ap 6.0 i karte canopus raptor rt
robie tym vcd, projekty nawet 5 godzin, ( dzielone bo tak ma ap6) - i jest super
nic się nie wiesza, ALE MAM GO TYLKO!!!! DO OBRÓBKI
Dzieciaki i internet na osobnym i wtedy jest pewność że nie będzie tam śmieci
cena zestawu ok 6. 500 zł!!!
więc ci którzy piszą że u kolegi, u znajomego wieszają się kompy , niech ........
rene


środa, 18 września 2002, 10:29
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
Zgadzam się z przedmówcą. Moje rozwiązanie stosowane w domu to:
szuflada i dwa dyski. Jeden Mój i tylko mój do pracy. Drugi dla dzieci i reszty na eksperymenty z CD Action. Wkładam swój i ma mi działać!!! i tak jest.


piątek, 20 września 2002, 12:33
Aktywny bywalec
Aktywny bywalec
Post 
i jeszcze jedno
zawsze możesz to rozbudować, zmienić rozszerzyć ( pokazały się nowe dyski 8 mb cashu) i juz o tym myślę)itp. a gdy zabraknie zamówień możesz używać , sprzedac czy..., przy casablance i macku niestety chyba nie


piątek, 20 września 2002, 17:46
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL