23 listopada 2020, 08:37
Autor: Redakcja SwiatObrazu.pl
czytano: 1870 razy

Jubilerska kampania reklamowa wyprodukowana na Facetime

Jubilerska kampania reklamowa wyprodukowana na Facetime

W obliczu pandemii większość dotychczasowych mechanizmów realizowania zleceń została wywrócona do góry nogami - W tych okolicznościach trzeba czasami próbować zupełnie nowych, czy nawet na pierwszy rzut oka szalonych pomysłów. Jedna z firm jubilerskich postanowiła poradzić sobie z ograniczeniami, jakie narzuca pandemia, produkując kampanię reklamową całkowicie zdalnie - za pomocą FaceTime.

Kampania reklamowa zrealizowana przez FaceTime

Brytyjska firma jubilerska Taylor and Hart tworząca pierścionki zaręczynowe i biżuterię, rozpoczęła unikatową kampanię reklamową, w której wykorzystywane są wyłącznie zdjęcia wykonane poprzez FaceTime (aplikacja do wideokonferencji dostępna na urządzeniach Apple). Kampania zatytułowana "Miłość jest teraz" (Love is Now) przestawia pary z całego świata, które dzielą się swoją - od Londynu po Paryż i od Nowego Jorku po Auckland, ukazując je w okresie zamknięcia z powodu zagrożenia koronawirusem. 
 
Zdjęcia wykorzystane w kampanii zostały uchwycone zdalnie przez fotografa Tima Dunka, który już wcześniej zasłynął tym, że nauczył się wykorzystywać FaceTime do kreatywnego tworzenia portretów, za pomocą których przedstawiał ludzi zamkniętych w czasie pandemii w domach. Pomimo niedoskonałej jakości obrazu, fotograf ten próbował - i to z powodzeniem - uchwycić emocje pomiędzy ludźmi. 
 
Jakość uzyskiwana w aplikacji FaceTime była wystarczająca do zrealizowania kampanii Taylor and Hart. Firma zatrudniła Tima Dunka do wykonania nowej serii zdjęć, które są prezentowane na billboardach w całym Londynie, a także w kanałach mediów społecznościowych tego jubilera. Pary biorące udział w sesjach na FaceTime zostały wybrane w konkursie, do którego dobrowolnie zgłaszali się ochotnicy. Firma namawiała do opowiedzenia historii swojej miłości - w szczególności w kontekście pandemii i izolacji. 
 
Poniżej można zobaczyć wybrane prace stanowiące część kampanii Taylor and Hart. 
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk
 
kampania reklamowa facetime
 
fot. Tim Dunk


www.swiatobrazu.pl