29 marca 2017, 11:21
Autor: Redakcja SwiatObrazu.pl
czytano: 3764 razy
czytano: 3764 razy
Kampania reklamowa strojów kąpielowych Photoshop Free - jednak z photoshopem

Nowa kampania marki Target, reklamująca jej kostiumy kąpielowe: #TargetSwim obiegła światowe media, dzięki przedniemu pomysłowi na hasło reklamowe – "bez photoshopa", zachęcając jednocześnie kobiety do publikowania swoich autentycznych zdjęć w strojach kąpielowych. Firma chcąc dać dobry przykład sama wykonała sesje zdjęciowe z tancerką Megan Batoon czy Lizzie Armanto jeżdżącą na deskorolce, zapewniając, że pokazywane zdjęcia są wolne od Photoshopa. Nie musieliśmy długo czekać, aby internetowi śledczy udowodnili firmie nie całkiem etyczne zachowanie.
Alex Cooke jako pierwszy zauważył ślady postpordukcji na zdjęciu z tancerką Megan Batoon. Warto zauważyć, że zmiany są w rzeczywistości niewielkie i raczej nie zamieniają znacząco sylwetek modelek. Trudno jednoznacznie określić, czy te działania są nadużyciem ze strony firmy Target, jednak z pewnością trudno uznać, że fotografie te są "Wolne od photoshopa".
[kn_free]
W 2014 roku firma Target zaliczyła poważną wpadkę z ingerencją obróbki cyfrowej w ciała modelek ubranych w jej kostiumy kąpielowe. Jeśli więc ta kampania miała zrekompensować uprzednie straty wizerunkowe, to nie do końca ten cel udało się osiągnąć.
#TargetSwim
2014 r.
www.swiatobrazu.pl