Książki100 najważniejszych zdjęć świataPytania i odpowiedziCytaty dla fotografaNajczęściej wyszukiwane

Dołącz do nas

Google+

Daj się ocenić i oceniaj



  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 4


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 13


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 12


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 43


  • Autor:
    Komentarzy: 5


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 9


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 15


  • Autor:
    Komentarzy: 20

Konkurs fotograficzny: Dziecko - Macierzyństwo - Ojcostwo

Konkurs fotograficzny: Dziecko - Macierzyństwo - Ojcostwo

Uniwersytet Gdański oraz Klinika Położnictwa w Gdańsku zapraszają do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym pt. "Dziecko - Macierzyństwo - Ojcostwo". Prace można nadsyłać do 24 października.


p>REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO "DZIECKO - MACIERZYŃSTWO - OJCOSTWO"

Tematem konkursu jest szeroko rozumiana autorska interpretacja hasła:
„DZIECKO - MACIERZYŃSTWO - OJCOSTWO”
ze szczególnym uwzględnieniem wczesnego rozwoju dzieciństwa, okresu macierzyństwa przed i po porodzie oraz szczególnej roli ojcostwa w tym czasie - we wszystkich aspektach i przejawach życia, wynikających z hasła przewodniego konkursu.

1. W konkursie mogą brać udział wszyscy fotografujący.
2. Uczestnictwo w konkursie jest nieodpłatne.
3. Każdy autor może nadesłać maksymalnie do 10 prac, w tym do 3 zestawów, zawierających do 5 zdjęć, w dowolnej technice fotograficznej.
4. Format prac 20 X 30 do 30 X 45 cm.
5. Prace należy przysyłać nieoprawione i niepodklejone w płaskich sztywnych opakowaniach na adres:

Dr Bogumiła Kielbratowska
KLINIKA POŁOŻNICTWA
ul. Kliniczna 1 A
80 – 402 GDAŃSK
z dopiskiem: KONKURS FOTO

6. Na odwrocie każdej pracy należy podać: godło, numer kolejny pracy, tytuł - w przypadku zestawów, wyraźne oznaczenie zestawu i kolejność prac w zestawie, w sposób czytelny, nie budzący wątpliwości.
7. Do prac należy dołączyć w kopercie oznakowanej godłem uczestnika: kartę zgłoszenia z imieniem i nazwiskiem, dokładnym adresem zamieszkania, adresem e-mailowym i numerem telefonu.
8. Każdy autor, ponosi osobiście odpowiedzialność, za ewentualne roszczenia z tytułu prawa do wizerunku, osób widniejących na zdjęciach i będących ich tematem.
9. Nieprzekraczalny termin nadsyłania prac do 24. 10. 2009.
10. Wyboru i oceny nadesłanych prac dokona Jury w skład którego wejdą przedstawiciele ZPAF i Organizatorów.
11. Autorzy nagrodzonych, wyróżnionych i zakwalifikowanych prac zostaną powiadomieni natychmiast po ocenie przez Jury, pocztą elektroniczną i telefonicznie .
12. Informacje o wynikach konkursu zostaną również umieszczone na stronie internetowej organizatora konferencji oraz w katalogu wystawy.
13. Zakwalifikowane prace do wystawy, będą wyeksponowane w budynku Wydziału Nauk Społecznych UG przy ul. Bażyńskiego 4.
14. Wręczenie nagród nastąpi na wernisażu wystawy w dniu 6 listopada 2009, podczas otwarcia Konferencji III GDAŃSKICH DNI MEDYCYNY PERINATALNEJ na Uniwersytecie Gdańskim, ul. Bażyńskiego 4.
15. Po zakończeniu ekspozycji wystawy na U.G. prace zostaną przekazane i wyeksponowane na stałej ekspozycji we wnętrzach KLINIKI POŁOŻNICTWA W GDAŃSKU.
16. Prace niezakwalifikowane do wystawy będą do odbioru osobiście u organizatora lub odesłane na wyraźne życzenie autora.
17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo, do ostatecznej interpretacji regulaminu w sprawach spornych, oraz innego podziału nagród w uzasadnionych sytuacjach np. niski poziom prac itp.
18. Organizatorzy zastrzegają prawo do bezpłatnego wykorzystania zdjęć w celach promocji wystawy w prasie i TV.
19. Nadesłanie prac na konkurs jest równoznaczne z uznaniem warunków niniejszego regulaminu oraz jego akceptacją.

NAGRODY
Dla zwycięzców konkursu przewidziane są następujące nagrody rzeczowe
w postaci sprzętu fotograficznego:

I nagroda - aparat fotograficzny lustrzanka, wartości około 3 tys. zł.
II nagroda - aparat fotograficzny typu Power Shot, wart. około 2 tys. zł.
III nagroda - statyw fotograficzny z głowicą, wart. około 1000 zł.
oraz 3 wyróżnienia honorowe – dyplomy.

Ponadto każdy otrzyma dyplom uczestnictwa z podziękowaniem.

TERMINARZ

Nadsyłanie prac 24. 10. 2009 r.
Ocena jury 27. 10. 2009 r.
powiadomienie autorów do 30. 10. 2009 r.
Wystawa prac 6. 11. 2009 r.

Kontakt z organizatorem :
Dr Bogumiła Kielbratowska
tel. 501 965 533
e-mail: kielbrat@wp.pl

Regulamin, karta zgloszenia i inne dokumenty konkursowe do pobrania TUTAJ


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem