Książki100 najważniejszych zdjęć świataPytania i odpowiedziCytaty dla fotografaObiektywy CanonFotografia artystycznaNajczęściej wyszukiwane

Dołącz do nas

Google+

Daj się ocenić i oceniaj



  • Autor:
    Komentarzy: 1


  • Autor:
    Komentarzy: 7


  • Autor:
    Komentarzy: 6


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 9


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 6


  • Autor:
    Komentarzy: 45


  • Autor:
    Komentarzy: 5


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 11


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 16

Mario Sorrenti fotografuje Anję Rubik, aby zwrócić uwagę na zaśmiecony świat

Mario Sorrenti fotografuje Anję Rubik, aby zwrócić uwagę na zaśmiecony świat

Fotograf Mario Sorrenti i Anja Rubik dość często spotykają się ze sobą na planie zdjęciowym. Materiał, zrealizowany dla magazynu Porter, ma za zadanie, m.in. dzięki udziałowi supermodelki i wykorzystaniu kreacji od znanych projektantów zwrócić uwagę na problemy współczesnego świata, a konkretnie na problem nadmiaru śmieci. Ta sesja to również dobry pretekst, aby przyjrzeć się postaci tego nietuzinkowego fotografa.


Ktoś mógłby powiedzieć, że łatwo jest zaistnieć w świecie fotografii modowej, kiedy pierwszy sukces osiąga się w wieku 21 lat fotografując nagą Kate Moss. Bardziej złośliwi mogliby zauważyć, że to ostatnie nie jest specjalnie trudne, gdy było się w owym czasie jej partnerem, a w najbliższej rodzinie ma się nowojorską dyrektor kreatywną i byłą fotografkę mody (Francesca Sorrenti – matka) oraz  równie znane w świecie fotografii mody rodzeństwo (Vanina Sorrenti – siostra, stylistka; Davide Sorrenti – brat uznany za cudowne dziecko fotografii modowej, tragicznie zmarły w 1997 roku na skutek m.in. wieloletniego zażywania heroiny). W branży rodzina ta bywała nieoficjalnie określania mianem "Corleone światka fotografii mody". Patrząc na zdjęcia Mario nie sposób jednak odmówić mu ogromnego talentu. 

Reklama

Aparat fotograficzny w praktyce


Kluczowa jest dla mnie wiedza na temat mojego aparatu - muszę znać go tak dobrze, aby zupełnie nie myśleć o tym, co robię - mówi fotograf dzikiej przyrody Paul Nicklen.

 

Dopiero wtedy, kiedy manualny aspekt posługiwania się aparatem będzie perfekcyjnie opanowany, i stworzymy własny sprzętowy ekosystem, przychodzi czas na swobodę tworzenia.

 

Sprawdź jak przebiega e-kurs


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem