14 czerwca 2017, 11:20
Autor: Redakcja SwiatObrazu.pl
czytano: 4336 razy
czytano: 4336 razy
Najciekawsze zdjęcia reklamowe tygodnia
Shutterstock to jeden z największych banków zdjęć Royalty Free, który generuje największe dochody dla swoich fotografów. A ci podzielili się swoimi wnioskami na temat kierunków, w których zmierza współczesna fotografia reklamowa. Wśród nich jeden cieszy nas szczególnie, a dotyczy wzrastającej jakości fotografii. Widzowie bombardowani tak wieloma zdjęciami stają się coraz bardziej wrażliwi wizualnie. Dlatego bardziej niż kiedykolwiek jakość zdjęć i umiejętności fotografa będą w cenie.
[kn_free]
Wśród wniosków znajdujemy również uwagi dotyczące autentyczności modeli i ich roli w komunikacji marketingowej. "Prawdziwe" osoby występujące na zdjęciach będą decydowały o sukcesie zdjęć reklamowych, a plenery i rekwizyty wykorzystywane w fotografowanej scenie powinny być osiągalne dla mas.
Lasy nigdy nie umierają same
Unicef: Nie jesteś jedynym, który opowiada bajki przed snem
Wakacje to może być loteria, ubezpiecz je z Visa Infinite.
[kn_advert]
Mitsubishi – samochody elektryczne
Renault – Nie rób selfie, gdy prowadzisz
Nie prowadź pod wpływem Internetu
www.swiatobrazu.pl