czytano: 2018 razy
Pokaż, że jesteś kreatywny. Weź udział w projekcie Creative Poland

Organizator projektu Creative Poland oferuje uczestnikom bezpłatne usługi szkoleniowe, doradztwo i coaching. Dyżury doradców odbywają się w trzech polskich miastach, można też skorzystać z platformy e-learningowej. Twórcom chodzi przede wszystkim o zbudowanie partnerstwa na rzecz polskiego sektora kreatywnego - w tym też fotografii.
Pomysłodawcy Creative Poland starają się włączyć do wspólnych działań organizacje, firmy i instytucje współtworzące sektor kreatywny w Polsce, wyznaczając "nowe trendy i nową jakość" w szeroko pojętej kreatywności.
Do projektu zapraszane są też indywidualne osoby z sektora kreatywnego, mogące skorzystać z nieodpłatnych usług doradczych, szkoleniowych, coachingowych i e-learningu.
Kolejnym z celów Creative Poland jest zbudowanie sieci powiązań między osobami, firmami, organizacjami, instytucjami i samorządami. Wszystko po to, by sektor kreatywny współdziałał i rozwijał się efektywniej. Członkowie projektu spotykają się na rozmaitych warsztatach i konferencjach, dyskutując nad propozycjami zmian.
Creative Poland to też okazja do promocji na imprezach branżowych czy targowych, zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Projekt zakłada też stworzenie katalogu polskiego przemysłu kreatywnego, dystrybuowanego do osób zainteresowanych.
Jeśli chcesz rozwinąć swoją działalność, poznać innych twórców związanych z sektorem kreatywnym i współtworzyć markę Creative Poland - zgłoś się!
[kn_advert]
Źródło: Creative Poland
www.swiatobrazu.pl