Książki100 najważniejszych zdjęć świataPytania i odpowiedziCytaty dla fotografaNajczęściej wyszukiwane

Dołącz do nas

Google+

Daj się ocenić i oceniaj



  • Autor:
    Komentarzy: 2


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 13


  • Autor:
    Komentarzy: 6


  • Autor:
    Komentarzy: 12


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 43


  • Autor:
    Komentarzy: 5


  • Autor:
    Komentarzy: 8


  • Autor:
    Komentarzy: 9


  • Autor:
    Komentarzy: 3


  • Autor:
    Komentarzy: 16


  • Autor:
    Komentarzy: 15


  • Autor:
    Komentarzy: 20

Rusza polski konkurs graficzny Adobe Creative Search 4 Ideas

Rusza polski konkurs graficzny Adobe Creative Search 4 Ideas

Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski i firma Adobe Polska z przyjemnością informują, że wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego Adobe Creative Search 4 Ideas.


p>Konkurs firmowany przez polski oddział Adobe skierowany jest do wszystkich twórców grafiki, którzy chcą zmierzyć potencjał swojej wyobraźni ze społecznie użytecznym celem. Tematem pierwszej edycji Adobe Creative Search 4 Ideas jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i zmniejszanie obszarów niedożywienia - idea przyświecająca Federacji Polskich Banków Żywności, która jest partnerem tegorocznego konkursu. Zadanie konkursowe to stworzenie kreacji graficznej kampanii społecznej mającej uwrażliwiać na marnowanie żywności i zachęcać do zmiany negatywnych postaw w tym zakresie.

Prace można zgłaszać na stronie: www.cs4ideas.pl

Termin zgłaszania prac: 30 lipca 2009


O konkursie
Idea to pomysł, efekt twórczej, nieskrępowanej aktywności. Idea to również myśl przewodnia wyznaczająca kierunek działania, służącego wyższym celom i wartościom. Adobe Creative Search 4 Ideas to konkurs poszukujący kreatywnych środków wyrazu, pozwalających owe Idee promować.

Kto może wziąć w nim udział?
Konkurs ma charakter otwarty. Mogą w nim brać udział zarówno graficy pracujący w agencjach reklamowych i interaktywnych (tych w szczególności zapraszamy do kategorii Kampania), jak i freelancerzy i amatorzy. Prace można zgłaszać indywidualnie lub zespołowo.

Jakie jest zadanie konkursowe?

Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreacji graficznej promującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę z niedożywieniem.

Jak wziąć udział w konkursie?
Pierwszy krok to rejestracja w serwisie poprzez stworzenie własnego konta i założenie swojego profilu.
Drugi krok to stworzenie kreacji graficznej w przynajmniej jednej kategorii konkursowej, kierując się briefem kreatywnym. Zgłoszenie pracy za pomocą interaktywnego formularza. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych kategorii dostępne są po zalogowaniu.

Kategorie:
Grafika statyczna
W tej kategorii można zgłaszać prace w formie projektów plakatu, billboardu, reklamy prasowej. Praca powinna zostać złożona za pośrednictwem formularza elektronicznego w postaci pliku graficznego

Grafika dynamiczna lub aplikacja
W tej kategorii można zgłaszać prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem elementów 3D; grafiki na urządzenie przenośne (np. telefony).

Video
W tej kategorii prace mogą być zgłaszane w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, a nawet storyboardu.

Kampania
Aby złożyć pracę w tej kategorii należy zgłosić spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy), zgodnie z odpowiednią specyfikacją dla danej kategorii i formy

Nagrody:

- Umieszczenie prac w wirtualnej galerii Adobe i publikacja w kalendarzu pokonkursowym,
- Pakiety graficzne Adobe Creative Suite 4: Adobe Creative Suite 4, Design Premium Adobe Creative Suite 4, Web Premium Adobe Creative Suite 4, Production Premium Adobe Creative Suite 4 Master Collection
- Monitory EIZO: EIZO FlexScan S2232W, EIZO ColorEdge CG222W
- Drukarki EPSON: Epson Stylus Photo R2880, Epson Stylus Photo PX700W
- Tablet Wacom Intuos4 S
- Warsztat fotografii mody w Akademii Fotografii
- Kurs fotografii cyfrowej

Osobne wyróżnienia przyzna Federacja Polskich Banków Żywności oraz publiczność Adobe Creative Serach 4 Ideas - w głosowaniu online.


Jury:

Marek Borowski
Prezes Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności. Z zawodu nauczyciel matematyki, z zamiłowania działacz organizacji społecznych. Twórca i założyciel Banku Żywności w Olsztynie, który działa od 2000 roku. Od 2002 roku Prezes Federacji Polskich Banków Żywności, której misją jest zapobieganie zjawisku marnowania żywności oraz jej wykorzystanie na rzecz osób potrzebujących jedzenia. Podczas pracy w szkole wielokrotnie spotykał niedożywione dzieci, starał się im pomóc
i rozwiązywać problem w małych społecznościach. Jego przesłanie: "Pomagając innym, pomagasz sobie".

Marianna Dobkowska
Historyk sztuki i kurator. Absolwentka Muzealniczych Studiów Kuratorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim. Związana z Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Zajmuje się projektowaniem graficznym, głównie książek m.in. Nowe zjawiska w sztuce polskiej po 2000 (CSW Zamek Ujazdowski), 1,2,3.. Awangarda (Sternberg Press), Czarny Alfabet - konTEKSTY sztuki afroamerykańskiej (Narodowa Galeria Sztuki Zachęta).

Magda Frankowska
Z wykształcenia jest historykiem sztuki, zajmuje się projektowaniem graficznym, typografią i ilustracją. Należy do ATypI i STGU. Autorka licznych artykułów o typografii i komunikacji wizualnej publikowanych w polskich i międzynarodowych magazynach poświęconych projektowaniu i grafice. Zasiada w Zarządzie STGU.

Arkadiusz Łoś
Strateg reklamowy w firmie Corporate Profiles Consulting Zajmuje się tworzeniem koncepcji nowych marek i strategii reklamowych od prawie 10 lat. W chwili obecnej pracuje w firmie marketingu strategicznego Corporate Profiles Consulting, a wcześniej w agencji reklamowej DDB Warszawa. Odpowiada za tzw. strategię, czyli tworzenie pomysłów zanim jeszcze powstaną obrazki. Posiada wykształcenie, zarówno to adekwatne do pracy, którą wykonuje (marketing i media), jak i to nieadekwatne, przydatne w pozostałych sytuacjach (stosunki międzynarodowe). Po godzinach fotografuje, jak również szkoli i pisze o komunikacji i marketingu.

Tomasz Tomaszewski
Członek Związku Polskich Artystów Fotografików, agencji Visum Archiv w Hamburgu, agencji Image Collection w Waszyngtonie oraz American Society of Magazine Photographers. Zajmuje się fotografią prasową, publikował swoje zdjęcia w najważniejszych pismach polskich i zagranicznych, m.in. w Stern, Paris Match, GEO, New York Times, Time, Fortune, Vogue, Die Zeit, Elle. Wydał kilka książek autorskich: OSTATNI - Współcześni Żydzi Polscy, W poszukiwaniu Ameryki, Cyganie Polscy, W Centrum, Niezwykła Hiszpania, Rzut Beretem oraz ilustrował swoimi pracami kilkanaście prac zbiorowych. Autor wielu wystaw indywidualnych w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Izraelu, Japonii, Holandii, Włoszech, Irlandii, Niemczech, Polsce i na Madagaskarze. Laureat polskich oraz międzynarodowych nagród fotograficznych. Od dwudziestu lat współpracuje
z magazynem National Geographic, w którym opublikował 18 esejów fotograficznych, a od roku 1999 jest głównym konsultantem jego polskiej edycji. Uczy fotografii w Polsce, USA, Niemczech i we Włoszech.

Zapraszamy na stronę www.cs4ideas.pl i do udziału w konkursie!

Partnerami Adobe Creative Search 4 Ideas jest Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz Corporate Profiles Consulting, firma doradztwa marketingowego.


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem