13 sierpnia 2009, 08:07
Autor: Redakcja SwiatObrazu.pl
czytano: 1312 razy

Sierpniowe Dni Otwarte w Warszawskiej Szkole Reklamy

Sierpniowe Dni Otwarte w Warszawskiej Szkole Reklamy

Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza gimnazjalistów, maturzystów, rodziców i wszystkie osoby zainteresowane nauką w Szkole na sierpniowe Dni Otwarte, jakie odbędą się 27 sierpnia (czwartek) o godzinie 18.00 oraz 29 sierpnia (sobota) o godzinie 12.00.

Dni Otwarte to okazja do zapoznania się z infrastrukturą Szkoły: studiem fotograficznym, pracowniami komputerowymi, malarskimi i rysunkowymi, pracownią wizażu, a także sprzętem fotograficznym i filmowym. To również możliwość poznania wykładowców oraz słuchaczy Szkoły, zadawania im pytań i uzyskania pełnych informacji o Szkole.

Dzięki pomocy pracowników sekretariatu, którzy chętnie wyjaśnią zasady indywidualnego kształtowania planu w WSR, systemu stypendialnego i systemu praktyk, opowiedzą o plenerach i kursach oraz o innych inicjatywach Szkoły, takich jak warsztaty Toster, konkursy, wystawy itp. goście Dni Otwartych otrzymają pełną wiedzę na temat WSR. Program Dni Otwartych składać będzie się z wykładu wprowadzającego, multimedialnej prezentacji Szkoły, oprowadzania oraz indywidualnych rozmów i konsultacji.



W przypadku dodatkowych pytań:
Agnieszka Gniotek tel. 510 090 287, 022 644 28 58
mail: agnieszka.gniotek@szkolareklamy.pl
 
Warszawska Szkoła Reklamy

Placówka edukacyjna założona w 1993 r. w Warszawie z inicjatywy producenta filmowego i filantropa Artura Waczko, jako pierwsza komercyjna szkoła reklamy w Polsce z uprawnieniami szkoły publicznej. Początkowo pod nazwą Policealnego Studium Reklamy Handlowej instytucja działała w strukturach Fundacji Przeciw Obojętności na Rzecz Dzieci Specjalnej Troski. W 1998 r. szkoła przyjęła nazwę marketingową Warszawska Szkoła Reklamy, a od 2000 r. zarząd nad nią przejęła spółka o tej samej nazwie. Obecnie to największa i najbardziej prestiżowa placówka oświatowa w swojej branży.
Celem statutowym szkoły jest rozwój myśli naukowej w zakresie komunikacji marketingowej i promocja zawodowa młodych adeptów tej sztuki. Poza programem zajęć realizowanym w czterech specjalizacjach /grafika, fotografia, realizacja TV i strategia reklamy/ realizacja misji szkoły wyraża się poprzez organizację konferencji naukowych, warsztatów, konkursów i festiwali oraz poprzez program stypendiów dla najzdolniejszych studentów.
Warszawska Szkoła Reklamy działa pod patronatem medialnym portali mediarun.pl, SwiatObrazu.pl, signs.pl i stopklatka.pl oraz miesięczników Biuletyn Fotograficzny i Gazeta Studencka. Warszawskiej Szkole Reklamy patronuje Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, miesięcznik Szachista, Polskie Stowarzyszeni GO, Księgarnia Fotograficzna F5, Studio NM i firma Dicam oraz Klub Park.



www.swiatobrazu.pl