czytano: 2586 razy
Sony znów śmieje się z lustrzankowych amatorów
Zrób sobie przerwę w pracy i zerknij na dwa nowe, humorystyczne klipy reklamowe przygotowane przez Sony Australia.
W listopadzie zeszłego roku Sony zasłynęło akcją DSLR Clueless, w której udowadniali użytkownikom lustrzanek, że ci nie mają pojęcia o użytkowaniu zaawansowanego aparatu. Powstało kilka zabawnych filmów, mających na celu nie tyle szydzić, co - w perspektywie długofalowej - edukować. Albo przynajmniej do tej edukacji zachęcać.
Australijski oddział firmy opublikował dwa kolejne klipy, w równym stopniu wyśmiewające niezdolność nieświadomych amatorów do wykorzystania możliwości lustrzanek.
Dla opornych Sony ma, oczywiście, alternatywę - bezlusterkowca serii NEX. Hasłem przewodnim kampanii jest "jakość bez trudności", nawiązująca m.in. do matryc APS-C stosowanych w kompaktach z wymiennymi obiektywami.
[kn_advert]
Źródło: Sony
www.swiatobrazu.pl