Lady Gaga uratuje firmę Polaroid? Piosenkarka dyrektorem kreatywnym

Lady Gaga uratuje firmę Polaroid? Piosenkarka dyrektorem kreatywnym

Polaroid ma nowego dyrektora kreatywnego - jest nim popularna piosenkarka, Lady Gaga. Prezesi firmy mają nadzieję, że ta współpraca wywinduje spółkę z powrotem na szczyt popularności.


Zarówno Polaroid jak i Lady Gaga to dwie niezwykle rozpoznawalne marki i istnieje spore prawdopodobieństwo, że w tym przypadku powstanie mieszanka wybuchowa. Artystka ma na koncie około 8 milionów sprzedanych płyt i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy showbiznesu. Jej nowe stanowisko jako dyrektora kreatywnego ma szansę sprawić, że firma Polaroid, która "uderzyła o dno" dwa lata temu wreszcie stanie na nogi. Pesymiści wróżyli, że Polaroid nie podźwignie się po wstrzymaniu produkcji, jednak w maju ubiegłego roku firma została wykupiona przez nowych inwestorów, którzy zapowiedzieli wielką reaktywację marki. Lady Gaga może być tutaj istotnym elementem, nawet jeśli nie ze względu na rzeczywiste kwalifikacje, to na pewno ze względu na znane nazwisko. Jej pojawienie się na ostatnich targach CES wzbudziło sporą sensację.


Dostęp do pełnej treści serwisu www.SwiatObrazu.pl jest bezpłatny - wymagane jest jednak zalogowanie do serwisu. Logowanie wymagane jest również do dodawania komentarzy.

Rejestracja 

dla nowych użytkowników

 

Jeżeli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza rejestracyjnego.

 

 

Logowanie 

dla użytkowników SwiatObrazu.pl

 

E-mail: 

 

Hasło:  

 

Zapomniałeś loginu lub hasła?

Problemy z logowaniem

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ DO SERWISU SWIATOBRAZU.PL?

Przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas powitalny prezent: Pełną wersję podręcznika "Świat barw w fotografii cyfrowej".

A poza tym otrzymujesz bezpłatny stały dostęp do:

  • wszystkich artykułów opublikowanych w serwisie swiatobrazu.pl;
  • mechanizmów galerii swiatobrazu.pl
  • forów dyskusyjnych;
  • prezentów dla zarejestrowanych Czytelników;
  • codziennego newslettera informacyjnego;
  • swojego profilu osobistego, w którym będziesz mógł zarządzać galeriami, komentarzami, zdjęciami w konkursach itp.

Czas rejestracji - ok. 1 min.

Uwaga

Podczas rejestracji nie zbieramy żadnych szczegółowych danych personalnych i teleadresowych. W każdej chwili możecie usunąć trwale i bezpowrotnie dane dotyczące Waszego konta i zrezygnować ze statusu zarejestrowanego Czytelnika i wszystkich usług bezpłatnych swiatobrazu.pl. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z regulaminem