- Barwa i kolor
- Cyfrowa ciemnia
- Ćwiczenia fotograficzne
- Czerń i biel
- Filmowanie aparatem
- Fotograf - ZUS i podatki
- Fotograf i prawo
- Fotograficzne ABC
- Fotografia aktu
- Fotografia od A do Z
- Fotografia krajobrazu
- Fotografia produktów
- Fotografia uliczna - street phofo
- Fotograficzne inspiracje
- Fotografowanie architektury
- Fotografowanie ruchu
- Fotografowanie zwierząt
- Kadrowanie
- Kompozycja
- Leksykon fotografów
- Najczęściej popełniane błędy
- Ostrość i nieostrość
- Perspektywa
- Portret
- Przygotowanie prezentacji zdjęć
- Studio fotograficzne dla początkujących
- Światło i ekspozycja
- Zarabiaj na fotografii
Dołącz do nas
Partnerzy
Najczęściej zadawane pytania: fotografuję przy użyciu statywu, a moje zdjęcia wciąż są poruszone. Dlaczego?
piątek, 15.04.2011r. | 0%/0% ocen: 0 | czytano 11016 razyDostajemy czasami pytania, dlaczego - mimo użycia statywu - zdjęcia wychodzą nieostre? Odpowiedzi może być kilka, bowiem użycie statywu nie jest tak proste jak by się zdawało.
Najczęściej zadawane pytania: jakie obiektywy są lepsze - stałoogniskowe czy zoomy?
piątek, 08.04.2011r. | 100%/0% ocen: 1 | czytano 13124 razyWielu użytkowników aparatów zastanawia się, jaki obiektyw da im lepszą jakość - zoom czy obiektyw stałoogniskowy.
Najczęściej zadawane pytania: czy mogę wykorzystać starą lampę błyskową ze współczesnym korpusem?
piątek, 01.04.2011r. | 100%/0% ocen: 2 | czytano 10919 razyWielu z nas posiada z pewnością stare lampy błyskowe, używane wiele lat temu.
Najczęściej zadawane pytania: czy obiektywy do matryc APS-C można używać z lustrzankami pełnoklatkowymi?
piątek, 18.03.2011r. | 100%/0% ocen: 4 | czytano 67651 razyW tej chwili na rynku funkcjonują równolegle dwa typy obiektywów do lustrzanek cyfrowych.
Najczęściej zadawane pytania: lampy studyjne a lampy reporterskie
piątek, 11.03.2011r. | 100%/0% ocen: 4 | czytano 39147 razyPodczas warsztatów fotografii produktowej oraz portretowej bardzo często pojawiały się pytania dotyczące zalet i wad stosowania studyjnych lamp błyskowych w stosunku do ich małych odpowiedników, czyli reporterskich lamp produkowanych przez Nikona, Canona lub innych producentów.